Marxa per ‘Santakolat’

Santa Coloma s’uneix per reclamar Cacaolat. Diverses entitats i associacions, amb el suport de l’Ajuntament, han organitzat per el dia 6, diumenge, una marxa popular per sol·licitar la instal·lació de Cacaolat a l’antiga fàbrica Damm. La cita és a les 12 hores a la plaça dels Vilaseca.

La convocatòria es produeix mentre un jutge de Barcelona està meditant la seva decisió sobre les tres ofertes que té sobre la taula. Sense cap gènere de dubtes la millor és la de Damm-Cobega, per la quantia econòmica (75 milions), la situació de l’empresa (entorn metropolità), els suports institucionals (Generalitat i Ajuntament), una factoria àmplia i amb depuradora, uns treballadors que volen venir a Santa Coloma, una ciutat entregada al projecte i l’existència del Campus de l’Alimentació de Torribera. El logotip Santakolat és obra del dibuixant Antoni Jaumandreu, Pepònio.

MANIFEST.– Els colomencs que ho desitgin poden subscriure un manifest de recolzament a la instal·lació de Cacaolat a Santa Coloma.

LLISTA D’ADHESIONS.– Per seguir la llista de suport poden clicar aquí.

Anuncis

Quant a Jordi Corachán
Periodista

8 Responses to Marxa per ‘Santakolat’

  1. fermin chueco artero says:

    Yo estoy de acuerdo que cacaolat venga a la ciudad, pero de lo que no estoy de acuerdo es MENDIGAR, y máxime cuando a uno le envian estos enlaces.¿ Sabe la sra alcaldesa, y el señor serrano todo esto? ¿O despues dirán lo que dijeron cuando el caso Pretoria? =Que pasaban por allí.

    Las prisas y los atajos nunca fueron buenos, y alguien, de una vez por todas, debe darse cuenta de que ahora existe una oposición, pequeña, pero oposición.

    http://www.eleconomista.es/catalunya/noticias/3465137/10/11/Damm-y-Cobega-echan-mano-de-un-testaferro-en-Cacaolat.html

    http://www.elpais.com/articulo/economia/Audiencia/bloquea/400/millones/Demetrio/Carceller/delito/fiscal/elpepieco/20100708elpepieco_3/Tes

  2. Toni Muñoz says:

    En este tema hay un trasforndo que no me gusta, pero lo mismo me pasaba con los Juegos Olimpicos de Barcelona. Lo importante es que es una buena cosa para Santa Coloma y todos debemos hacer piña.

  3. Mariví M. says:

    Ahora vendrá la guerra para ver quien se pone la medalla. Saldrá Carlos Combarros diciendo aquello de que gracias a mí, a Grameimpuls, a la Generalitat y al bueno del conseller Mena, Santa Coloma podrá cumplir el sueño de su vida, hacer el Cacaolat, que es una bebida histórica, molt catalana, y ayuda al dret a decidir.
    Después vendrá la Nuria Parlón y se pondrá la careta del cartel electoral y muy modosita nos contará que ha sudado sangre, sudor y lágrimas para traer a la pobre Santa Coloma la fábrica de batidos. Parlón dirá que son más catalistas incluso que CiU porque se la han arrebato a Clesa, que como tudo el mundo sabe es una empresa de los madriles.
    La verdad es que vendrá porque la Damm y la Coca-cola es la que suelta más pasta y seguramente, como ustedes dicen, debe ser la que tiene mejor proyecto.
    Los de IC-Verds y no se cuantas cosas más seguirán en fuera juego, los del PP mirarán de sumarse al carro y si no les dejan irán al tribunal Constitucional, los del Gente de Gramenet seguiran investigando si hay gato encerrado en la maniobra del Santakolat y los de fachas, bueno de esos no digo nada que o te sueltan una ostia o te llevan a los tribunales. M. M.

  4. Hem rebut alguns comentaris sobre l’autor del logotip que, per ofensius o no aportar res positiu al debat, no reproduirem. És hora d’oblidar alguns episodis del passat i mirar cap al futur.

  5. Juan Gómez says:

    Estoy de acuerdo en que hay que mirar al futuro, pero me sorprende que usted haga publicidad de una persona que le ha puesto a bajar de un burro.

  6. josé baena says:

    Le sugiero otra cita de El pais de hoy. Pau Gasol dice que Nunca ne he arrugado por nadie.
    Viva Cacaolat !!!!!!!!!

    Enviado desde mi Blackberry

  7. Mercedes Puértolas says:

    Estoy de acuerdo con el mensaje de unidad que transmiten. En los tiempos que corren, nuestra ciudad se la juega, vaya que no está el horno para bollos. De modo que a trabajar juntitos todos los que amamos a Santa coloma…. por Cacaolat y los retos que vengan, es mi opinión.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: